فوتبال
 
پرشین اسپورت نیوز ---خبرگذاریPSN
 
 
یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:, :: 19:58 ::  نويسنده : سیدعلیرضاحسینی

 

بلاژيكوفسكي: لهستان هنوز شانس صعود دارد

» سرویس: ورزشي - جهان ورزش

كاپيتان تيم ملي فوتبال لهستان كه گل تساوي تيمش را در ديدار مقابل روسيه به ثمر رساند، معتقد است كه هنوز شانس صعود از اين گروه را دارند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، لهستان در دومين ديدار خود در جام ملت‌هاي اروپا باز هم ناكام ماند با تساوي يك بر يك مقابل روسيه متوقف شد.

ياكوب بلاژيكوفسكي كاپيتان لهستان كه تك گل تيمش را در اين بازي به ثمر رساند، بر اين باور است كه همچنان شانس صعود از اين گروه را دارند.

بلاژيكوفسكي افزود: درست است كه نتيجه‌ خوبي به دست نياورديم، اما هنوز شانس صعود را داريم. همه چيز به بازي پاياني كشيده شده است. در بازي مقابل چك چاره‌اي جز پيروزي نداريم.

وي گفت: گلي كه به ثمر رساندم، جان تازه‌اي به تيم بخشيد و بعد از آن حملات زيادي را بر روي روسيه ترتيب داديم، اما نتوانستيم از آن‌ها استفاده كنيم. الان با اين نتيجه‌ دو امتياز داريم و در رده سوم هستيم، همه چيز به روز آخر و بازي حساس مقابل چك كشيده شده است. براي صعود از اين گروه تا آخرين لحظه خواهيم جنگيد.

چك و لهستان در آخرين ديدار خود در مرحله مقدماتي شنبه هفته‌ آينده به مصاف هم مي‌روند.

در اين گروه روسيه با چهار امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي چك و لهستان به ترتيب با سه و دو امتياز در رده‌هاي دوم و سوم هستند. يونان هم يك امتياز قعرنشين است.---ایسنا

 

پس از تساوي مقابل قطر

كي‌روش: قطر خوش‌شانس بود

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با وجود توقف تيم ملي مي‌گويد به تيمش براي صعود به جام جهاني ايمان دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كارلوس كي‌روش پس از توقف تيم ملي ايران برابر قطر به خبرنگاران گفت:‌ امشب شب قطر بود. ما 90 دقيقه روي دروازه حريف حمله كرديم و آن‌ها به غير از موقعيتي كه رحمتي آن را گرفت، فرصت ديگري براي گلزني پيدا نكردند. ما سعي كرديم از چپ و راست و وسط نفوذ كنيم. و تمام سعي خود را انجام داديم و تنها شايد در نزديكي خط دفاع قطر نتوانستيم زهردار باشيم.

وي افزود: بازي بسيار سختي بود. توقعم از اين ديدار همين بود. با اين حال بايد بگويم يك بازي كاملا يك طرفه بود و ترافليك تنها در سمت دروازه قطر ديده مي‌شد. آن‌ها با استراتژي دفاع و ضد حمله و با هدف كسب يك امتياز به تهران آمده بودند و ما هم تمام تلاش‌مان را انجام داديم كه به گل برسيم تا برنده شويم كه متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.

وي افزود: فكر مي‌كنم مشكل ما اين بود كه نتوانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده كنيم نكته‌اي كه اهميت دارد اين است كه بازيكنان ما 90 دقيقه با تمركز بازي كردند و به قطر كه مهاجمان بسيار خوبي هم دارد اجازه ندادند كه به موقعيتي برسد. فكر مي‌كنم قطر خوش‌شانس بود و بايد اعتراف كنم كه امشب شب قطر بود.

كي‌روش در پاسخ به اين سوال كه ما همواره در برابر تيم‌هاي عربي در تهران با دلهره بازي مي‌كنيم اما توقع داشتيم با حضور شما اين استرس از بين برود اما اين اتفاق نيفتاد گفت: آن‌ها فوتبال خودشان را دارند و مربياني كه طرز تفكرشان همين است ولي ما در اين بازي، 90 دقيقه تسلط كامل داشتيم و تنها مسئله اين بود كه به گل نرسيدم. بايد چيزي را يادآوري كنم و آن اينكه من به ايران آمدم كه به هدفم برسم. اگر قرار است اردويي برگزار شود، من به تمام بازيكنانم احتياج دارم. فكر مي‌كنم بازيكنان ما در بازي امشب شايستگي كمي ترحم را داشتند چون تمام تلاش‌شان را كردند. قطر 90 دقيقه منتظر اشتباه خط مياني ما بود و اين اتفاق هرگز نيفتاد.

خبرنگار ديگري از سرمربي تيم ملي پرسيد به نظر مي‌رسد بعد از بيش از يك سال، هنوز تركيب اصلي تيم ملي را نشناخته‌ايد. او يادآور شد كه تيم ملي در بازي امروز يك ضربه از راه دور هم به سمت دروازه قطر نزده است. اين خبرنگار پرسيد آيا شما به بازيكنان گفته بوديد كمتر به تيم حريف شوت بزنند كه كي‌روش در پاسخ گفت: نمي‌دانم شما در كدام جهان زندگي مي‌كنيد. اگر به فهرست 6 ماه اخير تيم ملي نگاه كنيد مي‌بينيد كه 90 درصد آن‌ها مشترك بودند اما بايد بگويم ما در همين تيم هم به بازيكناني نياز داريم كه در ليست ذخيره، آماده حضور باشند. قطر 6 تعويض نسبت به بازي‌هاي گذشته داشت و با تمام احترامي كه براي شما قائلم اما متوجه سوالتان نمي‌شوم. آيا فكر مي‌كنيد من به بازيكنانم گفته بودم كه به دروازه قطر شوت نزنند و به سمت دروازه ايران ضربه بزنند؟

خبرنگار ديگري به كي‌روش گفت قبول داريد كه تيم ملي خوب بازي نمي‌كند و سانتر از جناحين 30 ـ 40 سال است كه در فوتبال ايران مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه كي‌روش گفت: من با صحبت شما موافق نيستم. ما در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني بازي مي‌كنيم كه 10 تيم برتر آسيا در آن حضور دارند. براي صعود، به فوتبالي هوشمندانه نياز داريم فارغ از اينكه چطور بازي مي‌كنيم. امشب شاهد بوديم كه يك تيم كاملا دفاع كرد و يك تيم كاملا حمله.

وي افزود: تاكتيك ما در اين بازي 90 دقيقه حمله بود. 70 درصد كنترل بازي در اختيارمان بود. درست است كه امروز نتوانستيم گلزني كنيم اما مطمئنا در آينده گل مي‌زنيم. من بازيكناني دارم كه دومين خط حمله برتر آسيا هستند و به آن‌ها اعتماد كامل دارم كه مي‌توانيم به جام جهاني صعود كنيم.

وي درباره تمارض دروازه‌بان قطر در طول بازي هم گفت: اين دفعه اولي نبود كه چنين صحنه‌هايي مي‌ديدم. در بازي‌هاي قبلي برابر قطر آن‌ها همين شيوه را انجام مي‌‌دادند و وقت زيادي را مي‌كشتند. نمي‌خواهم درباره مسئله‌اي كه به من مربوط نيست صحبت كنم اگر داور وقت اضافه كامل رامي گرفت بايد 10 دقيقه وقت اضافه اعلام مي‌كرد.---ایسنا

 

نسخه چاپيارسال به دوستان
وعده خلعتبری به رویانیان
توافق اولیه کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس/ رنگ بمب قرمز است یا آبی؟

خبرگزاری فارس: مسئولان باشگاه پرسپولیس با کریم انصاری‌فرد به توافق اولیه رسیدند.

خبرگزاری فارس: توافق اولیه کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس/ رنگ بمب قرمز است یا آبی؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد بودند شب گذشته مذاکراتی با این بازیکن انجام دادند.

 

گفته می‌شود وی با پرسپولیس به توافق اولیه رسیده است. این در حالی است که پیش از این نیز فتح‌الله‌زاده از توافق با این بازیکن خبر داده و اعلام کرده بود بعد از بازی با قطر صحبت‌هایی با وی انجام خواهد داد. حال باید انصاری‌فرد که گفته بود بعد از بازی با قطر تیم جدیدش را انتخاب می‌کند سر از استقلال در می‌آورد یا پرسپولیس و یا یک تیم دیگر.

همچنین رویانیان با محمد رضا خلعتبری نیز مذاکراتی انجام داده است. خلعتبری به رویانیان قول داده در صورتی که در الوصل نماند و یا پیشنهاد خوبی از امارات نداشته باشد راهی پرسپولیس می شود. او به همین دلیل چند روز وقت خواسته است.---فارس نیوز

 
جامانده از مسابقه ایران و قطر/
تیموریان بازی با لبنان را از دست داد/ خطر محرومیت شش ملی پوش مقابل کره
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با دریافت کارت زرد در دیدار روز سه شنبه برابر قطر، بازی بعدی ایران مقابل لبنان را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق قوانین فیفا اخطارهای مرحله سوم انتخابی جام جهانی پاک نمی‌شود و این اخطارها در مرحله نهایی هم محاسبه خواهد شد.  آندارنیک تیموریان در دور گذشته بازی‌های انتخابی جام جهانی و در بازی رفت مقابل بحرین کارت زرد گرفته بود. او همچنین روز گذشته در دیدار با تیم ملی فوتبال قطر کارت زرد دیگری گرفت تا نتواند تیم ملی را در بازی بعد مقابل لبنان همراهی کند. دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان روز سه شنبه 21 شهریور در بیروت برگزار می‌شود.

همچنین چند ملی پوش دیگر ایران هم یک اخطاره هستند و احتمال محرومیت آنها در بازی تیم ملی برابر کره جنوبی در صورت گرفتن کارت زرد در بازی برابر لبنان وجود دارد. سید جلال حسینی، علی کریمی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی، حسین ماهینی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که در دور گذشته کارت زرد گرفته‌اند و در صورت دریافت کارت زرد برابر لبنان، مسابقه بعدی را از دست خواهند داد.

طبق سایت فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اسامی بازیکنان اخطاری ایران در مراحل سوم و چهارم انتخابی جام جهانی 2014 برزیل به شرح زیر است:
* مرحله سوم انتخابی جام جهانی:
بازی رفت ایران و اندونزی: -
بازی رفت ایران و قطر: خسرو حیدری و مازیار زارع
بازی رفت ایران و بحرین: آندرانیک تیموریان و میلاد میداوودی|
بازی برگشت ایران و بحرین: حسین ماهینی
بازی برگشت ایران و اندونزی: غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان
بازی برگشت ایران و قطر" سیدجلال حسینی

* مرحله چهارم انتخابی جام جهانی:
بازی رفت ایران و ازبکستان: -
بازی رفت ایران و قطر: آندرانیک تیموریان و علی کریمی

بر پایه این گزارش در مرحله دوم این مسابقات که تیم ایران دیدارهایش را در این رقابت‌ها آغاز کرد، کریم انصاریفرد و مازیار زارع در بازی رفت مقابل مالدیو و علی کریمی، هادی عقیلی، مازیار زارع و پژمان نوری در بازی برگشت برابر مالدیو کارت زرد دریافت کردند که طبق قوانین مسابقات کارت‌های زرد مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی پاک شده و در مراحل سوم و چهارم منظور نمی‌شود، به همین دلیل علی کریمی در بازی با لبنان محروم نیست

نسخه چاپيارسال به دوستان
برای صعود باید تغییر تاکتیک دهیم
درخشان: ظرفیت تیم ملی در همین حد بود/ به گذشته خود بازگشتیم

خبرگزاری فارس: کارشناس فوتبال گفت: در صحنه‌هایی از بازی با قطر به روش قدیمی خود بازگشتیم به طوری بازیکنان در محوطه جریمه حاضر می‌شدند و ارسال‌های بلند در دستور کار قرار می‌گرفت.

خبرگزاری فارس: درخشان: ظرفیت تیم ملی در همین حد بود/ به گذشته خود بازگشتیم

حمید درخشان درباره تساوی بدون گل تیم ملی برابر قطر به خبرنگار ورزشی فارس گفت: آنچه از عملکرد ملی‌پوشان شاهد بودیم همان چیزی بود که ظرفیت تیم ملی بود. در صحنه‌هایی به روش قدیمی خود بازگشتیم یعنی بازیکنان در محوطه جریمه حاضر می‌شدند و ارسال‌های بلند در دستور کار قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد: نتوانستیم روی زمین و از فضاهای کناری بیشتر استفاده کنیم. زمانی که خلعتبری به میدان آمد کمی بهتر کار کردیم اما ای کاش ادامه پیدا می‌کرد تا بتوانیم از کناره‌ها عبور کنیم و به دروازه حریف برسیم.

درخشان با اشاره به اینکه تیم ملی در بازی شب گذشته فقط یک تاکتیک داشت عنوان کرد: باید در یک بازی تاکتیک‌های متفاوتی داشت که اگر یکی از آنها جواب نداد از دیگری استفاده کنیم. نتوانستیم جابه‌جایی خوبی انجام دهیم هر چند که تعویض‌های کی‌روش خوب بود اما نتوانستیم استفاده کنیم.

این مربی در خصوص ترکیب تیم خاطرنشان کرد: نوع بازی گرفتن بازیکنان مهم است وگرنه اینکه چه بازیکنانی در زمین حاضر شوند سلیقه‌ای است. بازیکنان نتوانستند در حد مطلوب خود ظاهر شوند. باید به دنبال کار گروهی باشیم تا بتوانیم این گره را باز کنیم.

درخشان در خصوص اینکه تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند، گفت: اتفاق خاصی رخ نداده و از این به بعد باید تاکتیک خود را عوض کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم. هم‌اکنون فقط کره جنوبی است که جلو افتاده و سایر تیم‌ها در رده ما قرار دارند.

وی افزود: باید روند تیمی‌مان را بهبود ببخشیم و با تغییر در نوع بازی و کار تیمی بتوانیم امتیازات لازم آینده را کسب کنیم. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد مطمئن باشید با دردسر و مشکل روبرو خواهیم شد. امیدوارم تیم ملی در مسابقات آینده به برتری دست یابد و راهی جام جهانی شود.   فارس نیوز

 

 

نسخه چاپيارسال به دوستان
جام ملت‌های اروپا-۲۰۱۲
اسنایدر: مقابل آلمان قدر موقعیت‌ها را خواهیم دانست

خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی هلند گفت: مقابل آلمان بهتر از بازی با دانمارک بازی خواهیم کرد و قدر فرصت‌ها را خواهیم دانست.

خبرگزاری فارس: اسنایدر: مقابل آلمان قدر موقعیت‌ها را خواهیم دانست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ویکس‌کرانت، وسلی اسنایدر یکی از بازیکنان کلیدی و محوری برت فان مارویک، سرمربی لاله‌های نارنجی در جدال امشب با آلمان است. این ستاره 28 ساله ماموریت خواهد داشت تا خط میانی پرقدرت ژرمن‌ها را همراه با فان بومل کنترل کند.

ستاره تیم اینترمیلان ایتالیا که در بازی نخست یارانش مقابل دانمارک نیز بازی خوبی ارائه کرد، باور دارد مقابل همسایگان یارانش‌ بازی به بهتری نسبت به دیدار با دانمارک ارائه خواهند کرد.

 اسنایدر گفت: مقابل دانمارک خوب فوتبال بازی کردیم و فقط در نتیجه‌گیری بدشانس بودیم. در آن بازی موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. با استفاده از آن تجربه تلخ، مقابل آلمان بازی بهتری ارائه خواهیم کرد. ضمن آنکه می دانیم از فرصت‌ها باید خیلی بهتر استفاده کنیم.

مصاف یاران او و آلمان امشب از گروه دوم مقارن ساعت 23:15 در ورزشگاه متالیست خارکف آغاز خواهد شد.

هلند در پیکار اول خود یک بر صفر مغلوب تیم شمال قاره شد. فارس نیوز

 

جام ملت‌های اروپا- ۲۰۱۲
مودریچ: می‌توانیم اسپانیا را شکست دهیم

خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی فوتبال کرواسی گفت: در صورتی که با توانایی‌هایمان بازی کنیم، اسپانیا را شکست می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: مودریچ: می‌توانیم اسپانیا را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اینساید فوتبال، لوکا مودریچ، با وجودی که آندرس اینیستا را بهترین بازیکن جهان در پست خود می‌داند، بر این باور است که تیمش می‌تواند با اسپانیا رقابت کند.

شاگردان اسلاون بیلیچ در گروه سوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با تیم‌های اسپانیا، ایتالیا و ایرلند هم‌گروه هستند و کرواسی هم‌اکنون با پیروزی 3 بر یک مقابل ایرلند در صدر این گروه قرار دارد.

هافبک تاتنهام با این وجود از صعود تیمش مطمئن است. وی در این باره اظهار داشت: اسپانیا مقابل ایتالیا بازی کرده اما همچنان مدعی صعود به دور بعدی است. آنها بازیکنان بزرگی دارند و اینیستا بهترین هافبک جهان است اما در صورتی که با توانایی‌هایمان بازی کنیم، قادر خواهیم بود هر تیمی را حتی اسپانیا را شکست دهیم.

کرواسی پنج‌شنبه شب مقابل ایتالیا به میدان می‌رود  فارس نیوز.


<

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
<
آرشيو وبلاگ
فروشگاه وبلاگ ولینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسین اسپورت و آدرس nahrinblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

href="http://www.asiasharj.com">شارژ - فروش انواع شارژ و كارت شارژ ايرانسل و همراه اول به قيمت مناسب در شركت پخش شارژ اينترنتيسفید کننده دندان - سفید کننده دندان اصل ارزانتر از همه جاتبادل لینک - . <